بازی دوگانه – طرح‌هایی که هم برای نسل‌های بیبی بومر و هم نسل هزاره جذاب هستند

امروزه، بیبی بومرها و هزاره ها بزرگترین جمعیت جمعیتی کشور را تشکیل می دهند. انتظار می‌رود طی دهه آینده، این دو گروه بر بازار مسکن تسلط پیدا کنند، زیرا برای خرید خانه‌های جدید آماده می‌شوند. به عنوان سازندگان خانه، معماران و تاجران طراحی، باید آماده باشیم که چگونه این تقاضا را برآورده کنیم.

با گنجاندن ویژگی‌های طراحی که این خریداران به دنبال آن هستند، می‌توانیم با موفقیت هر دو گروه را جذب کنیم و دقیقاً آنچه را که نیاز دارند، بر اساس شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان به آنها بدهیم.

شباهت ها:

  • میل به کوچک کردن. هزاره ها چیزهای زیادی ندارند، در حالی که بومرها اگر آشیانه های خالی باشند، دیگر به فضای زیادی نیاز ندارند. هر دو خریدار به دنبال خانه ای با اندازه کوچکتر هستند تا خانه خود را بخوانند. از 1850 تا 1900 فوت مربع اندازه متوسطی است که برای هر دو نوع خریداران جذاب است.
  • روی فضای آشپزخانه عالی تمرکز کنید. هر زمان که یک گردهمایی میزبانی می شود، همه در نهایت به آشپزخانه می روند. این “قلب” خانه است. Boomers و Millennials این را می دانند و به خانه هایی کشیده می شوند که آشپزخانه ای باز و با طراحی خوب ارائه می دهند که برای پذیرایی از مهمانان و آشپزی با هم به عنوان یک خانواده بهینه شده است.
  • یک اتاق باز و عالی این خریداران تصور می کنند که تعاملات اجتماعی و سرگرم کننده در یک منطقه مرکزی اتفاق می افتد. هم Millenials و هم Boomers “تجربه گرا” هستند و بنابراین اغلب خانواده، دوستان، بچه ها، نوه ها یا همکاران را سرگرم می کنند. ادغام فضای ناهار خوری، نشیمن و آشپزخانه برای فضایی که بتواند مجموعه ای از موقعیت ها را در خود جای دهد برای هر دو نوع خریدار ایده آل است.
  • فضای زندگی در فضای باز که آنها دوست دارند. چه بومرها و چه هزاره ها چه در شب های تابستان در فضای باز کباب کنند، چه در حیاط بازی کنند، چه از غروب آفتاب با دوستان و خانواده لذت ببرند، هم بومرها و هم میلنیال ها فضای زندگی در فضای باز را طلب می کنند و اغلب مایل به پرداخت بیش از 5000 دلار برای یک منطقه فضای باز ارتقا یافته هستند.
  • فضا را برای اتاق های فلکس فراهم کنید. بومرها به دنبال فضای اضافی هستند که بتواند در طول زمان تغییر کند و با سرگرمی ها و علایق آنها سازگار شود. هزاره ها به فضایی نیاز دارند که بتواند با افزایش اندازه خانواده خود سازگار شود. داشتن این فضا به راحتی در برنامه های شما برای هر دو نوع خریدار ایده آل است.
  • حیوانات خانگی نیز به عشق نیاز دارند. هم برای بومرها و هم برای هزاره ها، حیوانات خانگی اعضای خانواده هستند. هر دو گروه از فضای خاصی برای حیوانات خانگی خود و همچنین فضای ذخیره سازی برای همه غذاها، اسباب بازی ها و سایر ملزومات خود قدردانی می کنند. گوشه ای در زیر راه پله برای تخت حیوان خانگی یا انباری توکار در اتاق رختشویی، توجه خریداران شما را جلب می کند زیرا آنها فضایی راحت را برای اعضای خانواده پشمالوی خود ترسیم می کنند و در عین حال غذا و لوازم را دور از دید قرار می دهند.
  • راحت از پله ها برو بسیاری از هزاره ها در اطراف خانواده ای با رشد سریع با فرزندان کوچک کار می کنند. بومرها به دنبال فضایی هستند که نیاز به نگهداری فیزیکی کمتری داشته باشد تا بتوانند تمرکز بیشتری روی آرامش و تفریح ​​داشته باشند. برای هر دو سبک زندگی، پله ها می توانند باعث ناراحتی شوند. بنابراین، در صورت امکان از استفاده از پله در پلان های طبقه خود اجتناب کنید.

بخوانید
مزایای کلیدی انتخاب AngularJS برای توسعه اپلیکیشن وب چیست؟

تفاوت:

  • اتاق های نشیمن مجزا. بومرها در خانه های قبلی خود اتاق های نشیمن رسمی داشتند که به ندرت مورد استفاده قرار می گرفتند. در حال حاضر، بومرها آن منطقه نشیمن اضافی را نمی خواهند یا نیاز ندارند. فضای بلااستفاده ای ایجاد می کند که نیاز به نگهداری غیر ضروری دارد. از طرف دیگر، هزاره ها خواهان یک اتاق نشیمن جداگانه برای “خودنمایی” برای مهمانان هستند. اگرچه ممکن است این فضای زندگی “رسمی” در نظر گرفته شود، اما Millennials این منطقه را نسبت به اتاق های نشیمن رسمی قبلی بومرها معمولی تر نگه می دارد.
  • بحث بزرگ گاراژ. هزاره ها با آگاهی از محیط زیست تمایل دارند حمل و نقل عمومی و اشتراک سواری را بپذیرند. آنها لزوماً به گاراژ برای پارک خودرو نیاز ندارند، اگرچه ممکن است از آن برای نگهداری دوچرخه، تجهیزات ورزشی یا لوازم باغ استفاده کنند. با این حال، آنها ممکن است ترجیح دهند که متراژ مربع را در فضای داخلی خانه داشته باشند تا در گاراژ. Boomers همچنین از گاراژ خود برای چیزی بیش از اتومبیل استفاده می کنند. آنها ممکن است از آنها برای فضای کاری، ذخیره سازی اضافی یا مکانی برای نگهداری چوب گلف، اسکی و سایر تجهیزات خود استفاده کنند. مردم بوم اغلب گاراژی با سه خودرو می خواهند حتی اگر یک خانواده خودرو باشند.
  • بهره وری انرژی. خانه‌های کارآمد در مصرف انرژی برای جمعیت بومر جذاب هستند و در زمان و دردسر آنها صرفه‌جویی می‌کنند. در واقع، 76٪ از آنها مایلند هزینه اضافی را برای ارتقاء بسته های کارآمدی هزینه کنند که می تواند حداقل 100 دلار در ماه صرفه جویی کند. هزاره‌ها احساس می‌کنند که این نوع گزینه‌ها باید قبلاً در خانه گنجانده شوند و برای این ویژگی هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنند.
  • ذخیره سازی. در این مرحله از زندگی خود، بومرها در حال کوچک شدن هستند اما لزوماً نمی خواهند از شر تمام مواردی که در طول سال ها جمع آوری کرده اند خلاص شوند. 71٪ از Boomers مایلند 5000 دلار اضافی برای منطقه ای که صرفاً برای ذخیره سازی تعیین شده است خرج کنند. از آنجایی که تجربیات مهمتر از اقلام ملموس هستند، کمتر از نیمی از جمعیت هزاره حاضرند برای ذخیره سازی در خانه های خود هزینه اضافی بپردازند.
  • مکان، مکان، مکان. حق بیمه برای یک سایت خانگی فوق العاده در بین بومرها محبوب است. این در مورد هزاره ها صدق نمی کند. هزاره‌ها با پول کمتری برای خرج کردن، بیشتر بر نزدیک شدن به مدارس خوب، پارک‌های سرسبز و خرید متمرکز هستند تا اینکه خانه‌ای در یک سایت ممتاز در جامعه داشته باشند. بومرزها ابزاری برای خرید خانه ای با بهترین منظره ها، در قسمتی مطلوب از شهر یا شاید در موقعیت خوبی در زمین گلف یا نزدیک ساحل دارند.

بخوانید
سیستم نقطه فروش خود را حفظ کنید

Boomers و Millennials شباهت‌های شگفت‌انگیزی و برخی تفاوت‌ها نیز دارند. معماران، سازندگان، تاجران خانه های مدل و طراحان با توجه به آنچه که به دنبال آن هستند، می توانند خانه هایی را تحویل دهند که با این خریداران طنین انداز شده و به آنها کمک کنند رویاهای خود را تجسم کنند. وقتی خانه‌ها و جوامع برای جذب این دو بخش خریدار و شباهت‌های آنها ایجاد می‌شوند، در واقع یک بازی دوگانه است!



Source by Lita Dirks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.